Junior Staffing Coordinator till expansiv e-handel

Är planering och siffror din Holy Grail?
Välkommen till ett snabbväxande e-handelsföretag med framtiden i sikte!

Personaladministratör/Personalassistent
Kommun: Helsingborg

Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet
Meriterande: Personaladministratör/Personalassistent – 1-2 års erfarenhet

Utbildning
Krav: Gymnasial utbildning

Språk
Krav: Svenska, Engelska

Om tjänsten

Vi växer så att det knakar och söker nu efter någon med struktur och organisation som mellannamn. Du kommer att vara den administrativa länken mellan våra anställda och även vara ansvarig för vissa rekryteringsprocesser.

Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden:

  • Fakturahantering
  • In- och utbetalningar
  • Enklare bokföring och moms
  • Löneadministration
  • Löpande personaladministration
  • Rekrytering, uppföljning och intervjuer
  • Kontakt med t.ex. Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan
  • Systemhantering i Fortnox
  • Kontorsinköp

Vem är du?

Vi tror att du ser dig själv som en noggrann och strukturerad person som tycker att siffror hör hemma i prydliga rader i Excel. Då du kommer att vara delaktig och i vissa fall ansvarig över nya rekryteringar är det viktigt att du är öppen, kommunikativ och förhoppningsvis en människokännare. Vi tror att du trivs i en flexibel miljö där du får möjligheten att växa in i din roll. Vi letar aldrig efter guldstjärnor eller hedersomnämnanden i betygen. Det viktigaste för oss är att du har ambitionen och drivkraften att arbeta tillsammans med oss. Låt oss veta, vad kan just du bidra med till vårt företag?

Vi söker dig som:
Har en utbildning inom ekonomi/HR eller har likvärdig kompetens från arbetslivet. Har intresse för kommunikation och är bra på att bygga relationer. Har struktur ned till minsta Post-it-lapp. Är van vid att arbeta med Excel som sin trogna vapendragare. Trivs med ett självständigt arbetssätt och som tar ansvar över sina tilldelade arbetsuppgifter.

Om JTI Ventures

JTI Ventures AB är ett snabbväxande e-handelsföretag med kontor i Helsingborg. Verksamheten startades i början av 2016 och sedan dess har vi vuxit från ett garage på 20 kvm till en lokal på över 1200 kvm. Idag är vi 35 anställda fördelade på lager, kontor och management.

Vi säljer våra produkter hos flera av Sveriges största nätbutiker samt i våra egna skräddarsydda webbutiker. Vårt mål är att erbjuda våra kunder bra produkter till bra priser och att alltid ligga i framkant med nyheter på marknaden.

Vi är övertygade om att JTIs framgång är ett direkt resultat av att vi har ett tajt och välfungerande team av anställda. Vi vill ge våra anställda all möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt.

Ta en titt i vår kulturbok för att få en bättre uppfattning av hur det kan vara att arbeta på JTI Ventures:

http://jtiventures.se/onewebmedia/foretagskultur-klar.pdf

Kontakt

Har du frågor eller vill veta mer?
Kontakta gärna rekryteringsansvarig: jobb@jtiventures.se

Tillträde och ansökan

Tjänsten avser en heltidsanställning med tilltänkt anställningsstart i februari. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Skicka din ansökan till: jobb@jtiventures.se
Märk din ansökan: Personaladminstratör

Bifoga CV + Personligt Brev